Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2011 10:01 - Непротестиращия
Автор: georgief Категория: Лични дневници   
Прочетен: 704 Коментари: 0 Гласове:
0



image

"от редакцията на "Тайм" побързаха да уточнят, че класацията им се отнася до 193 от 194-те официално признати държави в света. 194-ата страна е България, за която се подготвя отделно българско издание".

 "У нас през 2011 г. хората, изпили личното си тегло в концентрат, са в пъти повече от участвалите в протести".

Горното разбира се е пародия на "Черна станция"

Но, какво да се прави - реалности. Дори и на мен да не ми харесва, явно има доволни от случващото се покрай нас. Все пак жителите на странат гласуваха повторно за тези от които зависят съдбините им.
Аз не съм доволен от много неща, но не протестирах. Не намерих кауза която да подкрепя, нещата които на мен не ми харесват, не намериха отзвук в обществото ни.
Не харесвам полицейщината, и непрекъснатото отнемане на свободи. Последния пример: предложение за арест ако носиш запалителна течност и запалка едновременно, ами ако си пушач отишъл до железарията за разредител за боя???
Не харесвам, и бих протестирал, че идеята идва от премиера, нима това е най-доброто което е измислил?
Не съм доволен че всеки път когато властта не може да реши даден проблем, измисля закон налагащ ограничения. Ако на света съществува страна на неограничените възможности то аз живея в страната на неограничените невъзможности. Тук всичко е невъзможно
Бих участвал в протест срещу привилегиите  на държавните служители, полицаи и военни. Бих участвал в протест срещу задължението да се осигурявам в НОИ, не вярвам в тяхната осигурителна система.
Бих протестирал че ми наложиха информационно затъмнине около телефонните разговори на премиера, за "Мишо Бирата" бог да го прости и "Онова момче дето ритам мач с него", и вече всички забравиха за тези случаи
Бих протестирал и срещу начина на провеждане на последните избори, те спечелиха за щото всички играха по техните правила.
Не съм доволен и бих протестирал срещу това че правителството забрави за малкия и среден бизнес, за него този стълб на икономиката на всяка страна, не съществува, виж Лукойл и Шеврон са нещо друго.
Сигурен съм че има още много хора които не намериха кауза за която да протестират, и ако желаят могат да продължат списъка ми




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: georgief
Категория: Лични дневници
Прочетен: 42399
Постинги: 16
Коментари: 16
Гласове: 145
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930