Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2013 18:55 - Асен Василев към бизнеса: Моля, вземете нисколихвени кредити
Автор: georgief Категория: Лични дневници   
Прочетен: 977 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Написах на министър Асен Василев, това писмо, оставих си и контактите. Ще очаквам отговор

 Уважаеми г-н Министър.   Провокирахте ме да напиша това писмо с изявлението си по БТВ относно кредитите по гаранционна схема Jeremie. От началото на годината се опитвам да получа финансиране по тази схема, обикаляйки по банките които са партньори по програмата, на всички места ми бе отказано или предложен друг продукт. В една от банките ми бе поискан 300% обезпечение на кредита. Никъде не се предлагат облекчени условия по обезпечението на кредита, което прави тези средства недостъпни за малкия бизнес.  Позволявам си да ви дам един съвет от позицията си на собственник на малък бизнес, направете кредитите достъпни, защото ако те са недостъпни, лихвата по тях е без значение. Информацията която ви споделям, може много лесно да проверите като изпратите един ваш служител да поиска кредит по гаранционна схема Jeremie, представяйки се за клиент на банката. Сигурен съм, че ще получите ценна информация. Личното ми мнение е, че кредитите по програма Jeremie, конкурират собственните продукти на банките, и с ниските си лихви са неизгодни за тях. Банките отпускат кредити при доста по-висок лихвен процент - около 9-10%, това е 100% повече от колкото при Jeremiе.    С уважение, инж.Георги Георгиев
offnews.bg/index.php/176465/asen-vasilev-kam-biznesa-molya-vzemete-niskolihveni-krediti
   



Гласувай:
2



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: georgief
Категория: Лични дневници
Прочетен: 42374
Постинги: 16
Коментари: 16
Гласове: 145
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930